سلام. امروز آهنگ Venus (ونوس) از لیدی گاگا رو براتون ترجمه کردم ، امیدوارم دوست داشته باشید

برای دانلود و دیدن ترجمه و متن آهنگ برید ادامه مطلب :)

 

دانلود آهنگ :  (روی دکمه ی زیر کلیک کنید)


 

متن و ترجمه :

 

Rocket #9 take off to the planet (to the planet)

راکت شماره 9 روی زمین فرود میاد ! (روی زمین )


Venus

ونوس


Aphrodite lady seashell bikini (garden panty)

خانومای آفرودیت ، صدف، بیکنی ! (آفرودیت الهه عشق و زیبایی یا الهه ونوس در یونان باستان بوده )


Venus

ونوس


Let's blast off to a new dimension (in your bedroom)

بیا پرواز کنیم تو به ابعاد جدید !(کلمه blast off درباره ی موشک استفاده میشه ، ولی اینجا هم چون چاره ای نبود همینو نوشتم !)


Venus

ونوس


Aphrodite lady seashell bikini (get with me)

خانومای آفرودیت ، بیکینی صدفی ! (آفرودیت الهه عشق و زیبایی یا الهه ونوس در یونان باستان بوده )


Venus

ونوس

I can't help the way I'm feeling

نمیتونم به حسم کمک کنم !

 

Goddess of love, please take me to your leader

الهه عشق، لطفا منو پیش رهبرت ببر ...


I can't help, I keep on dancing

نمیتونم کمکی کنم، من فقط میرقصم !


Goddess of love, goddess of love

الهه عشق ، الهه عشق !

Take me to your planet (to the planet)

منو به سیارت ببر (به سیاره)


Take me to your planet (to the planet)

منو به سیارت ببر (به سیاره)
Take me to your leader (to the planet)

منو پیش رهبرت ببر (به سیارت)

Your leader, your leader ,your leader

رهبرت، رهبرت ، رهبرت
Take me to your planet (to the planet)

منو به سیارت ببر(به سیاره)
Take me to your planet (to the planet)

منو به سیارت ببر(به سیاره)
Take me to your Venus (to the planet)

منو به ونوست ببر (به سیاره)
Your Venus, your Venus
ونوسِت ، ونوسِت !
When you touch me, I die

وقتی لمسم میکنی ، میمیرم
Just a little inside

فقط کمی داخل !
I wonder if this could be love

من شگفت زده میشم اگه این بتونه عشق بشه!
This could be love

این بتونه عشق بشه
'Cause you're out of this world

چون تو خارج از این جهانی !
Galaxy, space, and time

کهکشان ، فضا و زمان !
I wonder if this could be love (Venus)
حیرت زده میشم اگر این عشق بشه !(ونوس)
Have an oyster, baby, it's Aphrod-isy

یه صدف خوراکی داشته باشی . عزیزم... این رمانتیکه  !

( (من واقعا نتونستم معادل فارسی کلمه  aphrodisy  رو پیدا کنم ! ولی از کلمه aphrodie ریشه میگیره و معنی اون کلمه هم میشه الهه عشق و زیبایی یونان باستان. به نظر من معنی افرودیزی یه چیزی شبیه : همراه با عشق و زیابییه ! شایدم بتونیم به عنوان مترادف بنویسیم رمانتیک !!!))
 

Act sleazy

نمایش سست !
Venus

ونوس
Worship to the land a girl from the planet (to the planet)

پرستش تا زمین ، یه دختر از سیاره ( به سیاره )
To the planet
به سیاره
I can't help the way I'm feeling

من نمیتونم کمکی به حسم بکنم
Goddess of love, please take me to your leader

الهه عشق، لطفا منو پیش رهبرت ببر ...

I can't help, I keep on dancing
نمیتونم کمکی کنم، من فقط میرقصم !

Goddess of love, goddess of love

الهه عشق ، الهه عشق !

Take me to your planet (to the planet)

منو به سیارت ببر (به سیاره)

Take me to your planet (to the planet)
منو به سیارت ببر (به سیاره)

Take me to your leader (to the planet)

من رو پیش رهبرت ببر !( تو زمین)
Your leader, your leader (to the planet)

رهبر تو ، پیشوای تو ! (به زمین )
Take me to your planet (to the planet)

منو به سیارت ببر (به سیاره)

Take me to your planet (to the planet)

منو به سیارت ببر (به سیاره)

Take me to your Venus (to the planet)

منو به  ونوسِت ببر (به سیاره)

Your Venus, your Venus

وونوسِ تو ، ونوسِ تو !!

When you touch me, I die

وقتی لمسم میکنی ، میمیرم
Just a little inside

فقط کمی داخل !
I wonder if this could be love

من شگفت زده میشم اگه این بتونه عشق بشه!
This could be love

این بتونه عشق بشه
'Cause you're out of this world

چون تو خارج از این جهانی !
Galaxy, space, and time

کهکشان ، فضا و زمان !

I wonder if this could be love, this could be

حیرت زده میشم اگر این عشق بشه،این عشق بشه

Love (wonder if this could be love, this could be love)

عشق(حیرت زده میشم اگر این عشق بشه،این عشق بشه )

Goddess of love (wonder if this could be love)

الهه عشق ! (حیرت زده میشم اگر این عشق بشه)

 Venus

ونوس

Neptune, go

نپتون ! برو !
Now serve Pluto

حالا خدمت کردن پولوتو
Saturn, Jupiter

زحل،مشتری
Mercury, Venus, uh ha!

مرکوری (مرکوری هم یه سیاره اس) ونوس ! آه ها !
Uranus!

اورانوس
Don't you know my ass is famous?

نمیدونی (...) من معروفه ؟
Mars, now serve for the gods

مریخ ! حالا خدمت برای خدایان !
Earth, serve for the stars!

زمین ، خدمت برای ستاره ها !
When you touch me, I die

وقتی لمسم میکنی ، میمیرم
Just a little inside

فقط کمی داخل !
I wonder if this could be love

من شگفت زده میشم اگه این بتونه عشق بشه!
This could be love

این بتونه عشق بشه
'Cause you're out of this world

چون تو خارج از این جهانی !
Galaxy, space, and time

کهکشان ، فضا و زمان !

I wonder if this could be love, this could be

حیرت زده میشم اگر این عشق بشه،این عشق بشه

Love (wonder if this could be love, this could be love)

عشق(حیرت زده میشم اگر این عشق بشه،این عشق بشه )

Goddess of love (wonder if this could be love)

الهه عشق ! (حیرت زده میشم اگر این عشق بشه)

 Venus

ونوس